Menej učenia znamená väčšiu istotu v tom, že vaše odpovede sú nesprávne. Viac učenia znamená väčšie pochybnosti o ich správnosti.
Študenti nikdy nesklamú v tom, aby zlyhali.
Poznámky z vyučovania sú doma hieroglyfmi. Zle zachovalými hieroglyfmi.
Akákoľvek jednoduchá myšlienka je na vyučovaní znázornená pomocou troch rôznych symbolov.
Poznámky sú praktické, učebnice užitočné. Najúčinnejšie študijné materiály sú aj tak ťaháky.
Kruhové pravidlo ticha na vyučovaní:
Ticho na vyučovaní je priamo úmerné počtu spiacich študentov.
Počet spiacich študentov je priamo úmerný pokoju v hlase vyučujúceho.
Pokoj v hlase vyučujúceho je priamo úmerný tichu na vyučovaní.
Brysonove pozorovanie:
V oblasti každého vyučovaného predmetu existuje obrovského množstvo zaujímavostí. A učitelia sa ich snažia dôsledne utajiť.
Utvichovo pozorovanie:
Vzdelávanie je proces, počas ktorého sa zo stavu suverénnej nevedomosti dostávame do stavu hĺbavej neistoty.
Romingerove pravidlá pre študentov:
1. Čím všeobecnejší je názov predmetu, tým menej sa z neho naučíte.
2. Čím konkrétnejší je názov predmetu, tým menej budete jeho poznatky schopní neskôr využiť.
Romingerove pravidlá pre učiteľov:
1. Keď sa študent druhýkrát opýta, či ste čítali jeho referát o nejakej knihe, vôbec túto knihu nečítal.
2. Ak je dochádzka povinná, v deň dopredu oznámeného testu čakajte zvýšené množstvo absentérov. Ak je dochádzka dobrovoľná, na teste sa zjavia zväčša ľudia, ktorých ste v živote nevideli.
-
Perexový obrázok: ibo.posterous.com
Páčia sa Vám naše články? Podporte nás
Zdieľajte článok